< Back to news

2x prijs voor Thursday Night Live-communicatiecampagne

Dinsdagavond 22 oktober viel DPG Media twee keer in de prijzen met de gepersonaliseerde Thursday Night Live-campagne tijdens de BTOB Awards. De trofeeënkast werd uitgebreid met twee zilveren awards: ‘best use of integrated’ en ‘best use of CRM/data’. 

team

De BTOB Press & Communication Awards, een initiatief van Media Marketing in samenwerking met We Media B2B, worden sinds 2015 uitgereikt aan Belgische en Luxemburgse adverteerders en agentschappen. 

Personalisatie op maat

Dit jaar werd gekozen om de communicatiecampagne van het jaarlijks event iets verrassender aan te pakken dan een traditionele uitnodiging met een reminder per mail. Alles werd in het werk gesteld om de troeven van de 35 DPG Media-merken zo goed mogelijk uit te spelen. En dat op een zo persoonlijk mogelijke manier. 
 

Concreet werden de verschillende kanalen van de DPG Media-merken gecombineerd om de gasten persoonlijk te verwelkomen op Thursday Night Live. Het startpunt was een mail, die leidde naar een korte videoboodschap. Daarna volgde een telefoontje van Nathalie Meskens en een getargete bannercampagne op HLN.be, demorgen.be, humo.be en 7sur7.be. Met die gegevens werd het onthaal persoonlijk gemaakt en kreeg iedereen een goodiebag met leesvoer en een cadeautje op maat. Als opwarmer voor de avond zorgde Jens Dendoncker voor een videobooschap op naam. Als afsluiter kreeg elke gast ’s nachts of de volgende ochtend een uniek exemplaar van Het Laatste Nieuws met vier pagina’s verslag van de avond zelf. 

We couldn’t be more proud! 

Share this on