< Back to news

Tweede editie van de Soniq Awards in de startblokken

Soniq

Creatieve agentschappen, productiehuizen, adverteerders en media agencies kunnen dossiers indienen voor drie verschillende categorieën:

  1. Sonic Branding
  2. Best Use of Radio
  3. Best Audio Innovation

In de categorie Sonic Branding wordt de focus gelegd op het gebruik van geluid om een merk te definiëren of om de kernwaarden van het merk te communiceren.

Nieuw dit jaar: de categorie Best Use of Radio, waarin VIA op zoek gaat naar succescases die radio hebben gebruikt als hoeksteen, of ten minste als essentieel onderdeel, van de communicatiestrategie van een adverteerder.

In de categorie Best Audio Innovation worden vernieuwingen bekroond op het vlak van distributie, segmentatie, het gebruik van data, het gebruik van nieuwe dragers of creatief audiogebruik in het brede domein van audio.

Met deze 2de editie wil VIA verder gaan in zijn voornemen om goede voorbeelden van eigen bodem te detecteren en de markt te inspireren.

Zowel creatieve agentschappen, adverteerders, productiehuizen als media agencies kunnen tot en met 22 januari gratis een dossier indienen. Een jury van professionals zal zich eind januari over de oogst buigen en de winnaars kiezen. 

Share this on