Addressable TV: groot bereik én scherpe targeting

Stel je even voor: de magie en storytelling van een tv-spot. Maar dan mét de haarscherpe targeting van online advertising! Geen sprookje, wel Addressable TV bij DPG Media Advertising.

Waarom is Addressable TV ook interessant voor jou?

Addressable TV

Met Addressable TV heb je als adverteerder de kans om via het ‘massamedium’ tv toch specifieke doelgroepen te bereiken. Dat kan al op basis van regio, interesse of levensstijl

Televisie, hét medium voor aandacht en emotionele betrokkenheid, wordt zo ook een optie voor adverteerders met een minder brede doelgroep.

De voordelen kan je al raden. Specifieke targeting, minder waste (en meer ROI), een bewezen hogere aandacht en dus ook ad impact. En dat natuurlijk in een 100% brand safe omgeving.

Jouw Addressable TV-campagne in 3 stappen

  1. Definieer samen met ons je doelgroep(en) op basis van demografische gegevens, kijkgedrag, levensstijl (bijvoorbeeld hobby’s of huisdieren), woonsituatie…
     
  2. Zodra jouw specifieke doelgroep kijkt, zenden we je spot uit. Ongeacht tijdstip of programma. Zo heb je de kans om de creatie van je addressable spot aan te passen per doelgroep en écht gepersonaliseerd te werk te gaan op televisie.
     
  3. Je ontvangt gedetailleerde resultaten en ontdekt de meetbare return on investment van je campagne. 

Benieuwd wat Addressable TV voor jou kan betekenen?

Contacteer vrijblijvend onze expert