Digitaal adverteren op basis van data targeting.
Met in onze digitale portfolio bijna 20 verschillende touchpoints die vertrekken vanuit 5 verschillende mediatypes, vindt de adverteerder bij ons een geweldig aanbod aan first party data.
Naast premium demografische-, gedrags-, en intent-data bieden wij de mogelijkheid om voor elke adverteerder een op maat gemaakte targeting te creëren. Op deze manier is relevantie voor zowel de adverteerder als de surfer altijd gegarandeerd.
Targeting mogelijkheden
Basic
Met Basic targeting kun je als adverteerder targeten op Capping, Time, Device, IP, Browser, Domain (ISP) en Operating system.
Portrait
Met Portrait targeting kun je als adverteerder targeten op Gender, Age, Residence en Social Class (wealth).
Behavioral
Behavioral targeting is gebaseerd op reading behaviour, viewing behavior of contests-, events-, en ticket-informatie. Concreet kun je als adverteerder targeten op Finance, Sport, Tech, Travel, Car, Health, Food, Fashion, Culture, Music en Movie interesse.
Intent
Met Intent targeting kun je als adverteerder targeten op Financial, Consumer Electronics, Building & Renovation, Movers, Energy, Job of Immo intenders.
Custom
Custom targeting is gebaseerd op Brand website visits, (native) ad engagement, een (offline) brand database of campagnedata. Concreet kun je als adverteerder targeten op Brand retargeting, Reconnect ad-engagers, Audience activation, Lookalike modeling en Audience profiling.