< Terug naar cases

Ardennes-Etape

Basic info

Ardennes-Etape

Adverteerder: Ardennes-Etape
Product/merk: Ardennes-Etape
Titel/platform: HLN.be/NINA.be
Sector: Toerisme
Periode: Januari-September

Ardennes-Etape zocht een manier om aan naamsbekendheid te winnen en het aantal boekingen naar omhoog te krijgen. Onder het motto 'Beleef onvergetelijke momenten met de mensen die je liefhebt' werden potentiële klanten warm gemaakt om te kiezen voor Ardennes-Etape. 

De twee campagnes werden gelanceerd op NINA.be, in het NINA magazine en in Goed Gevoel.
In januari lag de focus op 'Forest Bathing' of bosbaden. In drukke tijden hebben we steeds meer nood aan rustmomenten. Daarom winnen principes zoals Metsamieli en Shinrin-yoku aan populariteit. Deze methodes vertrekken vanuit de kracht van de natuur om de geest en het lichaam te reinigen. De artikels die in het kader van deze campagne verschenen gingen over detoxhuisjes, natural wellness, detox met kids... 

In september lag de nadruk op de 'Framily Getaway', een begrip dat ondertussen is uitgegroeid tot een heuse trend. Misschien heb je al van de 'framilymoon' of de 'buddymoon' gehoord? Eigenlijk een huwelijksreis, maar in het gezelschap van je beste vrienden. In deze campagne deden we aan de hand van artikels en online tests de trend uit de doeken en koppelen we deze aan tips & tricks, leuke activiteiten en gezellige huisjes. 

Print

Print

Print Nina

Print 2