Ecover – Make Belgium Great Again Native campagne in samenwerking met Ecover rond Make Belgium Great Again.
Engie - Make Belgium Great Again Samenwerking tussen VTM-programma Make Belgium Great Again en energieleverancier Engie.
Center Parcs pakt uit met influencercampagne bij VTM Al zes weken lang neemt Staf Coppens met veel plezier enkele mondige 6-jarigen beet in het VTM-programma “Dat belooft voor later”. Een echt familieprogramma, dat erg goed aanleunt bij de waarden van Center Parcs: samen met de familie de banden aanhalen. Op zaterdag 20 april startte Center Parcs haar campagne rond het programma. Het begin van een mooie, vernieuwende samenwerking die nog tot eind augustus loopt.
LEGO City – De Buurtpolitie LEGO had een duidelijke missie: hun brand awareness een boost geven en de verkoop van LEGO City Sky Police laten stijgen.
VLAM - Het Streekproduct 2019 VLAM wou het streekproducten.be-label in de kijker zetten. Want streekproducten worden pas officieel erkend wanneer ze dat label krijgen, dus het is zeker iets om trots op te zijn.
De Ronde tegen Corona (VTM/HLN) Op 5 april stuurden VTM en HLN een helikopter op pad over heel Vlaanderen om zoveel mogelijk mensen met elkaar te verbinden met een boodschap voor elkaar. De beelden van de vele acties waren heel de dag te volgen op HLN.be, in de HLN-app en bij VTM.
KBC - Corona & uw geld KBC merkte dat veel klanten met vragen zaten rond de impact van de coronacrisis op hun bankzaken. Om de mensen gerust te stellen en een waardevolle bijdrage te leveren, besloot KBC relevante content te creëren.
bol.com - Thuisblijvertjes Quarantaine: geen gemakkelijke periode voor kinderen om de dagen te vullen. Om hen bij te staan, richtte bol.com een tijdelijke speciale club voor thuisblijvertjes op.
VDAB - Humo's Krasse Knarren Met Humo’s Krasse Knarren willen Humo en VDAB 60-plussers sensibiliseren om actief te blijven. Bezig blijven (als zelfstandige, stagebegeleider, monitor, vrijwilliger…) houdt de geest jong en het sociaal engagement hoog.
Perrigo investeert én scoort in tijden van crisis Corona is een grote uitdaging voor consumenten en bedrijven. Toch liet Perrigo België zich niet ontmoedigen en bleef ze in crisistijden verder investeren in reclame. Samen met DPG Media zette Perrigo een tv-campagne op voor XL-S MEDICAL en Zaffranax, met succes!
Unilever - #kookinuwkot In tijden van corona dichter bij je consument kruipen? Het kan! Unilever inspireerde via een slimme mix van native, influencermarketing en radio.