< Terug naar nieuws

Al 1 jaar op afstand, maar toch dichtbij: bedankt adverteerders & partners!

Op afstand maar toch dichtbij

Op 18 maart 2020 ging ons land in lockdown. Het werd benoemd als lockdown ‘light’, maar de impact was best heavy: iedereen verplicht thuis, scholen dicht, winkels op slot en onze economie aarzelde.

Nu 1 jaar later wil het hele team van DPG Media Advertising zijn adverteerders en partners van harte bedanken voor het voorbije, intense jaar. Samen, op afstand maar toch dichtbij, stonden we sterker dan ooit.

Vandaag mogen we dus met onze partners en adverteerders trots terugblikken op hoe we deze periode hebben aangepakt: met flexibiliteit, open communicatie en begrip voor elkaars situatie. Hierdoor hebben we na een korte periode van onzekerheid, samen de ogen snel weer op de toekomst kunnen richten. Om businesses te doen groeien. En laat ons dat vooral blijven doen.

Julie Neyman, National Sales Director DPG Media: “Onze business alsook die van onze partners en adverteerders was zeer sterk geïmpacteerd het afgelopen jaar en staat nog steeds onder druk. Echter zien we dat blijven communiceren en consumenten inspireren nog meer dan ooit relevant is. We willen jullie oprecht bedanken voor het vertrouwen die jullie hebben in onze platformen.“

Een warme merci en hopelijk binnenkort na de afstand, nog dichterbij.

Delen