< Terug naar nieuws

4 keer prijs op de Best of Content Awards

Het creative team van DPG Media Advertising viel maar liefst 4 keer in de prijzen op de Best of Content Awards. De trofeeënkast wordt rijkelijk aangevuld met een award voor de creatieve case voor Dove, eentje voor de Dash-case en twee awards voor de b2b-podcast De Wet van Eustachius.

Craftsmanship Award voor Dove

De samenwerking met Dove (Unilever) in de case #ShowUs werd bekroond met een Craftsmanship Award in de categorie ‘Best stand-alone, special topic publication’.

Craftsmanship Award voor Dash

De #sharetheload-case die het creatieve team uitwerkte voor Dash ontving een Craftsmanship Award in de categorie ‘Best use of content in a campaign (Integrated / Advertising).

Press Award én Best Podcast voor De Wet van Eustachius

Eustachius logo breed

Onze b2b-podcastreeks De Wet van Eustachius viel twee keer in de prijzen: zowel de Press Awards als die voor Best Podcast. Bij de BOCA-jury viel onze podcast over de magie van audio en hoe je als adverteerder je merk kan versterken met audio duidelijk in de smaak. Dus… horen we u nog?

Beluister De Wet van Eustachius

Delen