< Terug naar nieuws

Dag Allemaal heeft zoveel te vertellen

Het nieuwe televisieseizoen is gestart en daar horen héél wat nieuwe programma's bij. Daarom pakt Dag Allemaal vanaf deze week uit met een vernieuwde tv-gids, uitgebreid met streamingtips. Ideale timing voor het marketingteam om dat nog eens in de verf te zetten. 

Samen met het reclamebureau De vloer werd de strategie onder de loep genomen. Conclusie? Dag Allemaal heeft nog steeds veel te vertellen, dus waarom niet verderbouwen op het bestaande 'Zoveel te vertellen'-concept? 

“Vlamingen lezen Dag Allemaal nog steeds graag voor zijn ontspannende verhalen, maar we willen met deze campagne vooral in de verf zetten dat Dag Allemaal ook oprechte emoties brengt en een verbindende rol speelt”, aldus Johan Roelandt, Creatief Directeur van De Vloer.

Er werd bewust gekozen om in te zetten op het emotionele aspect, om de merkwaarden van Dag Allemaal te versterken. Resultaat? Twee sfeervolle imagospots die op een positieve manier de lezers raken.

"We zetten Dag Allemaal nog meer neer als hét blad dat iedere week herkenbare verhalen en oprechte emoties brengt, waarbij de BV's zowel een inspirerende als verbindende rol vervullen."

Annelies Van den Cruijce Brand Manager Dag Allemaal

Delen