< Terug naar nieuws

Discovery Benelux en DPG Media breiden strategisch partnership uit

ID - Eurosport

Eerder dit jaar werd al bekendgemaakt dat DPG Media vanaf 2021 de commercialisering van de lineaire zenders Discovery en TLC op zich zal nemen. Vanaf 1 januari breiden Discovery Benelux en DPG Media dit partnership uit met de commercialisering van twee nieuwe lineaire zenders: Eurosport en ID (Investigation Discovery).

De content van Eurosport zal bovendien niet enkel te zien zijn op het lineaire kanaal. Eurosport gaat ook een partnership aan met HLN, het grootste digitale nieuwsplatform van Vlaanderen. Dankzij dit partnership zullen de hoogtepunten van zowat alle grote sportwedstrijden in de vorm van korte samenvattings-clips te zien zijn op HLN.

DPG Media zal dus, bovenop de vier lineaire zenders, ook de shortform video content van Eurosport op HLN vermarkten.

De samenwerking tussen Discovery Benelux en DPG Media combineert de complementariteit van sterke lineaire zenders, het unieke karakter van internationale sportcontent en een commerciële strategie die vertrekt vanuit een video-ecosystem waar on- & offline samen vermarkt worden.

Adverteren op Discovery of TLC?

Voor campagnes op Eurosport en ID vanaf 1 januari 2021 kan je bij DPG Media Advertising terecht.

Delen