< Terug naar nieuws

DPG Media Advertising laat Vlaamse influencers samenwonen

DPG Media Advertising laat dit najaar Vlaamse influencers samenwonen in een creators huis. De Instagrammers, TikTokkers en YouTubers geven een kijk in hun leven, waarbij ze samen aan de slag gaan om nieuwe content te creëren. 

De content die de creatieve huisgenoten maken, zal niet enkel te zien zijn op hun eigen platformen. Je krijgt ook een blik achter de schermen op HLN en VTM GO.

 

Ludovic Lenaerts, Head of Influencer Marketing DPG Media: “Dit project past volledig in onze strategie om influencers breder in te zetten dan enkel op hun eigen kanalen. Het feit dat de content multiplatform aangeboden zal worden, maakt het project zowel voor de influencers als voor de partners nog interessanter. De fans krijgen veel meer te zien dan wat ze normaal te zien krijgen via sociale media.”

De naam van het project wordt momenteel nog bekeken, net als de lijst met influencers die hun intrek in het huis zullen nemen.

“De inwoners zijn jongvolwassenen, die elk op hun eigen manier een enorm bereik en fanbase hebben opgebouwd. In de eerste plaats kijken we hiervoor uiteraard naar de influencers die we vanuit DPG Media Advertising begeleiden in hun brand partnerships.”

Ludovic Lenaerts Head of Influencer Marketing

Delen