< Terug naar nieuws

Het Laatste Nieuws connecteert met zijn lezers in nieuwe positioneringscampagne

Het Laatste Nieuws zet al decennialang in op journalistiek vanop de eerste rij. Dagelijks brengen meer dan 300 journalisten en experten het nieuws zo helder en onbevooroordeeld mogelijk tot bij de lezers. Omwille van de invloed die ze hebben op het publieke debat en de grote verantwoordelijkheid die ze dragen, wil Het Laatste Nieuws zijn journalisten voortaan een gezicht geven.

Door de journalisten naar voren te schuiven kan de lezer met hen connecteren en alleen maar nog meer vertrouwd raken met Het Laatste Nieuws. Want als grootste krant van heel het land raakt Het Laatste Nieuws heel Vlaanderen in het hoofd en in het hart.

Op zaterdag 18 januari lanceert Het Laatste Nieuws zijn nieuwe positioneringscampagne 'Wikken en wegen'. De campagne werd ontwikkeld door TBWA en zal je tegenkomen op tv, radio, print en digitaal.

Positioneringscampagne HLN

Annelies Degens, Brand Manager Het Laatste Nieuws: "Nieuws maken is nu eenmaal mensenwerk. Het zijn onze journalisten die elke dag weloverwogen beslissingen moeten maken. Elke kop, opinie, foto en artikel dat verschijnt kan immers een mening beïnvloeden. Met deze campagne willen we dan ook tonen hoe onze journalisten elke dag wikken en wegen en zo bijdragen aan de maatschappelijke impact rond een nieuwsthema."

Delen