< Terug naar nieuws

Onlyhumans en DPG Media Advertising maken native campagne rond Rock Werchter voor Accent

Digital agency Onlyhumans en DPG Media Advertising lanceerden op 6 juni de campagne ‘Word roadie van Tourist LeMC op Rock Werchter’ voor uitzendkantoor Accent. 

Tourist LeMC

De campagne bestaat uit een wedstrijd om de roadie van hiphop- en kleinkunstartiest Tourist LeMC te worden tijdens zijn optreden op Rock Werchter op 29 juni. Deelnemers kunnen via een quiz over de artiest op HLN kans maken op deze prijs. Er wordt uiteindelijk één gelukkige winnaar gekozen. 

Daarnaast loopt er een online campagne in festival display, pre-roll en lange online spots. Deze campagne past perfect bij de nieuwe baseline van Accent: ‘de roadie van je carrière’. 

Michiel Daeleman, Concept Manager bij DPG Media Advertising: “We werken steeds vaker vanaf het begin van een project samen met een reclamebureau. Zo kunnen we als regie onze bijdrage leveren aan mooie campagnes als deze.”

Jeroen Joosens, Account Director bij Onlyhumans: “Het is natuurlijk cruciaal – en niet makkelijk – om de juiste doelgroep te bereiken. Om te zorgen dat dit meteen juist zat, overlegden we nauw met DPG Media Advertising. Door de koppen vanaf het prille begin bij elkaar te steken, konden we een bijzonder gefundeerd voorstel doen bij Accent.”

Deelnemen aan de wedstrijd kan hier tot en met 23 juni 2019. 

Delen